Willemsen-de Koning

Kwaliteit

Wij vervoeren mensen. Ouders en verzorgers dragen tijdens de rit de zorg over hun kind aan ons over. Dat vraagt om zorgvuldigheid. De kwaliteit van onze medewerkers en onze voertuigen moet dus hoog zijn. Daar besteden we dan ook veel aandacht aan. Onze voertuigen voldoen aan alle moderne eisen. Onze chauffeurs krijgen een divers pallet aan opleidingen en trainingen, inclusief herhalingen. Dit doen we via een eigen ‘bedrijfsschool’ (zie ook www.werkenbijwdk.nl). De juiste omgang met mensen, bijzondere mensen die vaak wat meer aandacht nodig hebben, is hierbij cruciaal. Door opleiding en coaching kunnen onze chauffeurs omgaan met de reiziger, of deze nu jong is of volwassen. Ook weten ze hoe te handelen als er iets mis gaat tijdens de rit. Dat we de kwaliteit van onze dienstverlening serieus aanpakken, blijkt uit meerdere certificaten. Zo beschikken we over het TX-keur, dat is een landelijk kwaliteitskeurmerk van de taxibranche. Ook beschikken we over meerdere ISO-kwaliteitscertificaten: ISO9001, ISO14001 en ISO27001.

Met ISO9001 zorgen we ervoor dat de organisatie in staat is om te voldoen aan de eisen van klanten, eisen vanuit wet- en regelgeving en eisen vanuit de organisatie zelf. Kort gezegd: doen wat we beloven. Een onafhankelijke partij, KIWA Nederland, beoordeelt ieder jaar of we het certificaat mogen verlengen.

Via ISO14001 zorgen we ervoor dat we een goed milieumanagementsysteem hebben. We meten onze prestaties op het vlak van milieu continu, en verbeteren deze. Het certificaat stelt ook eisen aan leiderschap, risicomanagement en bewustwording op het vlak van de zorg om het milieu.

Tot slot ISO27001. Met dit certificaat tonen we aan dat we al onze processen op het vlak van informatiebeveiliging en privacy goed op orde hebben.
Heeft u vragen over dit onderwerp of wilt u een compliment, een incident of een klacht doorgeven? Neem dan contact op met Marco Vreenegoor via avg@wdkgroep.nl.

Willemsen-de Koning © 2018 | Privacy